Grooves

Grooves

6 thoughts on “Grooves

  1. matxil says:

    Ha, Joost! Ik heb het even beluisterd, en ik geef toe dat de basis groove van Feel wel okay is, maar waarom, waarom, waarom zijn alle zangstemmen sinds de jaren 80 altijd zo zeikerig? Altijd weer dat zielige “indie-toontje”, dat me altijd aan die film the Breakfast Club doet denken, je weet wel die film met tieners die het zo heel erg moeilijk hebben met alles. Ik durf the wedden dat Howling Wolf het ook niet makkelijk had, maar ik hoor hem niet piepen.

  2. Anonymous says:

    Ik moet toegeven dat z’n stem niet de sterkste onderdeel is maar voor de rest klinkt het moddervet. Geen idee, misschien dat Jack White er wat mee te maken heeft, dankzij hem is de schelle piepstem weer populair geworden (al ging Frank Black hem natuurlijk al voor).

  3. matxil says:

    Ja, maar die stemmen van Jack White of Frank Black vind ik nog wel okee. Ik refereer eerder aan die dweil van Radiohead, of zo’n beetje welke indie/new-wave/grunge band dan ook.

  4. Anonymous says:

    Ty klinkt toch niet alsof ie het heel moeilijk heeft? Hij zingt wel hoog maar niet heel zielig, volgens mij heeft hij er wel plezier in. Zag ‘m live, maandje geleden ongeveer: geweldig energieke show, veel stagediven en crowd surfen (inclusief Ty zelf).

    Probeer een zanger te bedenken wiens stem jouw goedkeuring wel zou kunnen dragen, maar dat valt nog lang niet mee. Heb je wel ‘s van The Men gehoord? Ouderwets stevige punkrock ‘n roll, probeer ‘Open Your Heart’ of ‘Different Days’ ‘s.

Leave a Reply

